Mi a közös a tavalyi Dakar-győztes csapatban és a magyar Qualisportban?


Hirdetés

2017-ben is a Goodyear Offroad ORD abroncsait választotta a tavalyi Dakar nyertes, De Rooy Team. Az Africa Eco Race magyar kamionos formációja szintén ugyanilyen abroncsokon vágott neki a versenynek.

Hirdetés

Africa Eco Race magyar kamionos formációja szintén ugyanilyen abroncsokon vágott neki a versenynek. A Kovács Miklós, Czeglédi Péter, Ács László trió nyolcadszor versenyez Afrikában. A kamionos kategóriát 2010-ben megnyerő magyar csapat és a holland De Rooy Team célja is ugyanaz: az élen végezni a kamionok között.

Hirdetés

A Goodyear Offroad ORD jó futásteljesítményű, újrafutózható, strapabíró kialakítású szövetvázzal, fokozottan sérülésálló, kiváló kapaszkodóképességű terepre készült gumiabroncsok nagyban hozzájárulnak mindkét csapat győzelmi esélyeihez.

good01

1.Mély, a csúszást gátló futófelület

Megbízható tapadás különféle terepviszonyok között

2.Masszív blokkgeometria

Megnövelt vágásállóság

3.Mély, széles vállbarázdák

Az öntisztuló barázdák csökkentik a kőbeágyazódás esélyét és javítják a tapadást

4.Egymást átfedő blokkok

Egyenletes kopás a hosszabb élettartamért, újrafutózható

5.Speciális, terepre készült keverék felhasználásával gyártott futófelület

Fokozottan ellenáll a vágásoknak és a hasításoknak

A magyar csapat teljesítménye facebook oldalukon követhető: https://www.facebook.com/QualisportRacing/

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

A Gerard De Rooy vezette csapat Goodyear 375/90R22.5 Offroad ORD abroncsokat választott a Dakar 2017-es versenyén mind a négy kamionjára, és Goodyear 315/80R22.5 Omnitrac MSS II és Omnitrac MSD II abroncsokat a szerviz kamionjukra.

Örömünkre szolgál, hogy a De Rooy csapat a 2017-es Dakar Ralin is a Goodyear abroncsokkal indul a győzelemért. Hosszú időn át intenzíven dolgoztunk velük együtt azon, hogy a legjobb felszerelést megtaláljuk a verseny kamionokra és hogy megfelelő hátteret biztosítsunk a sikereik elérése érdekében. Ugyanilyen jelentőséggel bír a technológia, melynek köszönhetően ilyen mostoha körülmények között is helyt tudnak állni. Azokat a tapasztalatokat, melyeket a Dakar verseny során tanulunk, fel tudjuk használni a jövőbeni tehergépkocsi-abroncsok fejlesztéséhez” – mondta Benjamin Willot, a Goodyear EMEA haszongépjármű-abroncsokért felelős marketing igazgatója.

A hollandiai székhelyű De Rooy csapat négy kamiont nevezett a versenybe, amelyekre a Goodyear terepre készült, 375/90R22.5 méretű ORD tehergépkocsi-abroncsait szerelték fel. A fő versenykamiont, az Iveco 4×4-es Powestarját Gerard de Rooy vezeti, aki a kamionosok kategóriájában megnyerte a 2012-es és a 2016-os Dakart is, ugyanilyen típusú járművet irányít Fredrico Villagra is, akik élete első Dakar versenyén 2016-ban harmadik helyen végzett. Ton van Genugten ül az Iveco Trakker volánja mögött, aki 2016-ban ötödik helyet szerzett a Dakar Ralin, hozzájuk csatlakozott új versenyzőként Wuf Van Ginkel, aki szinten Iveco Trakkert vezet, már tizenkétszer indult Dakar versenyen és 2007-ben negyedik helyezést ért el. A tesztfutamok során a luxemburgi Goodyear Innovációs Központ mérnökei a csapattal együttműködve azon dolgoztak, hogy megalkossák az abroncs teljesítménye szempontjából a legjobb konfigurációt, és optimalizálják azokra a körülményre, amellyel a versenyzőknek szembe kell nézniük.

A 2017-es Dakar Rali Asuncionban kezdődött január 2-án, több mint 550 kamion, autó és motoros vág neki a Bolivián keresztül LaPax-ig, majd Argentinán át Buenos Airesig tartó, január 14-ig tartó 8500 kilométeres, hegyekkel és sziklákkal tarkított sivatagi versenynek. A 2017-es Africa Race-en 49 autó, 52 motor és 10 kamion áll rajthoz. Az óévben utolsó napjaiban indult, Marokkót és Mauritániát átszelő, mintegy 6500 kilométer megtétele után január 14-én derül majd ki az is, hogy milyen helyezést érnek el a magyar versenyzők Afrikában.

Hirdetés
Cikk archívum...