A Motorsport Network bevásárolja magát a Formula-E-be


Fotó:XPB
Hirdetés

A részesedés széleskörűbb vezető elektromos versenyzési stratégiát tesz lehetővé a médiaplatformokon.

Hirdetés

2017. január 7, CES Show, Las Vegas – A Motorsport Network, a világ legnagyobb autóipari és motorsportos digitális technológiai üzlete ma bejelentette, hogy részesedést vásárolt a Formula-E Holdings Limited-ben (FEH), az FIA Formula-E bajnokság kereskedelmi jogainak tulajdonosánál, akik promótálják és szervezik a világ első teljesen elektromos együléses versenyszériáját.

Hirdetés

A részesedés egy széleskörűbb stratégia része, hogy vezető pozícióra tehessenek szert az elektromos közúti autók és az elektromos versenyzés terén is.

Mivel 2017 előreláthatólag példátlan mértékű lesz az új elektromos autók bevezetésében, és a rajongók jobban el is kötelezik magukat a Formula-E iránt, a Motorsport Network szeretne egy összekapcsolt közvetítési, OTT és digitális médiavilágot létrehozni mindenhez, ami elektromos.

Miután ma megerősítésre került a részesedés megvétele a las vegasi CES Shown, a Motorsport.com elnöke, Zak Brown, kiemelte, hogy a FEH-be való befektetés logikája mögött a szurkolói tábor észrevehető növekedése, illetve elkötelezettsége állt. A szériát a Motorsport Network felületein is nyomon lehet követni, beleértve a Motorsport.com-ot és az Autosport.com-ot.

“A Formula-E felkeltette a fővárosok, az autógyártók és a technológiai üzletek érdeklődését. Az intelligencia, amit ehhez a képhez hozzáadhatunk, az a megfigyelhető trend a digitális motorsport közönséget illetően, miszerint érdeklődnek a Formula-E tartalom iránt. A döntésünk, hogy befektetünk a szériába, csak alátámasztja ezt.” – mondta Brown.

A Formula-E-s befektetés a Motorsport Network autóipari felületeinek – beleértve a Motor1.com-ot – elkötelezésével párhuzamosan zajlik, hogy egy kiemelt autóipari felület fejlődjön, mely tartalmazza a legfrissebb híreket, autóbemutatókat és közúti teszteket.

A Formula-E-vel összhangban a döntés a piaci igényre is reagál, hiszen a Motor1.com közönsége az átlagosnál magasabb szinten elkötelezett az elektromos és zöld autóipari tartalom irányában.

John Neff, a Motor1.com főszerkesztője a következőt mondta: “2017-ben eddig nem látott aktivitás szemtanúi lehetünk az elektromos járműpiacon. Az autóipar ezen változásának elismeréseképpen elköteleztük magunkat, hogy a Motor1.com-on létrehozzunk egy kiemelt felületet ezen szektornak. Igazi erősség, hogy erősíteni tudjuk az elektromos autótartalmunkat a közvetítési és OTT csatornákon keresztül, miközben logikus kapcsolatot építhetünk az elektromos versenyzéssel is az új Formula-E-s befektetésnek köszönhetően.”

A harmadik szezon már zajlik

A Formula-E-t 2014-ben alapították, mint a világ első elektromos együléses szériáját. A versenyeket utcai pályákon rendezik világszerte, a főbb városok szívében. A harmadik szezon 2016 októberében kezdődött és a versenyek helyszínei: Hong Kong, Marrákes, Buenos Aires, Mexikóváros, Monaco, Párizs, Berlin, Brüsszel, Montreal és New York.

A bajnokságban 10 csapat versenyez, beleértve a résztvevőket, akiket az autógyártók támogatnak, mint a Renault, a Jaguar, a Mahindra, és olyan márkák jelezték már érdeklődésüket, mint az Audi, a Mercedes és a BMW – ők a közeljövőben csatlakoznának a szériához.

Alejandro Agag, a Formula-E tulajdonosa és ügyvezető igazgatója a következőt mondta: “A Motorsport Network befektetési döntésének bizonyítéka van – egy adatokkal alátámasztott döntés, miszerint a világ vezető motorsport oldalain egyre nagyobb az igény a Formula-E tartalom iránt. Ez két jövőre koncentráló üzlet fúziója, ami átalakítja a motorversenyzést a digitális generáció számára, akik a legátfogóbb és legszéleskörűbb motoros és motorsportos média előnyeit élvezhetik majd.”

A Formula-E otthonra talál a Motorsport Network felületein, beleértve a Motorsport.com-ot és az Autosport.com-ot. Az elektromos autóknak szentelt felület a Motor1.com-on szintén zökkenőmentesen kapcsolódik majd az elektromos versenyzéshez a digitálisan elkötelezett, technológiai közönség számára.

A felvásárlás fontos részletei

> A Formula-E 50%-kal magasabb feliratkozói elkötelezettséget ér el, mint az átlagos motorsport tartalom az Autosport.com-on

> A Formula-E közösségi elérése felülmúlja a 400 milliót versenyenként

> A tartózkodási idő az elektromos autókat érintő cikkekre a Motor1.com-on 166%-kal hosszabb, mint az általános autóipari tartalomra

> A részesedés pénzügyi oldalát nem hozták nyilvánosságra

> A Motorsport Network a Formula-E-ben a Motors TV (2016. november 18.) és a Haymarket Media Csoport motorversenyzési portfóliójának (2016. október 5.) felvásárlása után szerzett részesedést

További információ:

Liam Clogger, Kommunikációs alelnök, Motorsport Network

email: lc@motorsport.com

telefon: +44 (0)7585 607090

A Motorsport Networkről

A Motorsport Network egy vertikálisan integrált autóipari és motorsporttal foglalkozó üzlet, melynek központja Miamiban van. A vállalat globális közvetítési hálózatot, élő eseményeket, nyomtatott megjelenéseket, több weboldalt, fórumot, e-kereskedelmi platformot, illetve játék & szerkesztői hírszolgáltatási felületeket üzemeltet 16 nyelven 60 nemzetközi piacon. Az üzletet a motorsport iránt elkötelezett olvasótábor, az autóipari tartalom és integrált megoldásokat kereső ügyfelek alapelvén hozták létre, hogy össze tudják kötni a globális célközönséget.

További információk: http://www.motorsportnetwork.com

Az FIA Formula-E bajnokságáról

Az FIA Formula-E bajnoksága a világ első teljesen elektromos együléses versenyszériája, melyet utcai versenypályákon rendeznek meg a legikonikusabb városokban, beleértve Hong Kong, Marrákes, Buenos Aires, Monaco, Párizs, New York és Montreal.

A bajnokság az autóipar jövőjét képviseli, hiszen lehetőséget ad a legújabb elektromos autótechnológiák és alternatív energiamegoldások bemutatására. A jövőbeni szezonokban a szabályok lehetővé teszik, hogy a gyártók az erőforrás és az akkumulátor fejlődésére koncentrálhassanak, aminek hatásaként a közúti elektromos autók is fejlődhetnek.

A 2016/2017-es FIA Formula-E bajnokságban 10 csapat és 20 versenyző vesz részt kerék-a-kerék ellen 10 városban, 5 kontinensen, hogy megküzdjenek a Formula-E koronájáért.

A Formula-E első szezonját 2014 szeptemberében nyitották meg a pekingi olimpiai parkban. Az elektromos utcai versenyszéria harmadik szezonja október 9-én indult el Hong Kongban, míg a szezonfinálét Montrealban rendezik július 29-30-án.

További információk a Formula-E-ről: http://www.fiaformulae.com

Amennyiben a későbbiekben sem szeretnél lemaradni a Forma-1 és a motorsport híreiről, kérjük, lájkold a GP-live.hu Facebook-oldalát.
Hirdetés
A Honda repteti a negyedik motort Barcelonába

A Honda repteti a negyedik motort Barcelonába

A japánok jobbnak látták, ha időben gondoskodnak a kellő készletről, és szerdán megérkezik a negyedik hajtáslánc Barcelonába. Az utánpótlásra szükség van, mert a második motort vették ki két nap...

Számos G6 típusnevet levédetett az LG

Mobil

Az LG úgy tűnik, jó néhány változatot készíteni szeretne legújabb csúcskészülékéből, legalábbis erre utal az, hogy számos, a készülékhez köthető típusnevet levédettek.

Cikk archívum...