668-as kódnév alatt fejlesztik az idei Ferrarit, nem lesz rajta fehér sáv

Hírek


Hirdetés

Írja a német Auto Bild Motorsport, ami közölt pár további részletet is a 2017-es Ferrariról. Természetesen hivatalosan még semmit sem erősítettek meg a kocsival kapcsolatban.

Hirdetés

Habár a német oldal azt írja, az olaszok hagyományosan információkkal táplálják a technikára fogékony kémeket, azért semmit sem szabad biztosra venni. Az autó állítólag a 668-as kódjellel fut a fejlesztési fázisban, ettől önmagában még nem leszünk sokkal okosabbak.

Hirdetés

Az olaszok minden fronton támadnak, kezdve a belsőégésű motorral. A cél, hogy csökkenjen a turbóhibák lehetősége, ami 2016-ban az egyik fő gond volt, valamint hatékonyabb hibridrendszeren dolgoznak. Hallani egy új befecskendezésről is, amit a német Mahle céggel közösen fejlesztenek.

További érdekes tartalomért kövesd Facebook oldalunkat!

A hátsó tengelyen módosítják a váltó és a differenciálmű pozícióját, amivel javul a trakció. A tavalyi kocsinál a tengely a két elem közé volt pozícionálva, de nem sok előnnyel szolgált a keskeny kialakítás. Ami az első tengelyt illeti, állítólag a Mercedes által alkalmazott hidraulikus rendszer kifejlesztése a cél, habár ezzel kapcsolatban látott napvilágot, hogy Maranellóban kérdőre vonták annak legalitását, és alternatívát javasolnak. Növelik a kocsi tengelytávját, hogy nagyobb hely jusson az oldalsó terelőidomoknak, ami az egyik legfontosabb terület lesz idén.

A Motorsport.com-ot citálva azt is megjegyzik, hogy a szélcsatornában alkalmazott modell alapján fellelhető pár „szokatlan forma” a Ferrarin. Az esztétikával kapcsolatban hozzáteszik, elhagyják a fehér festést a cockpit és a légbeömlő körül – rossz emlékek fűződnek hozzá 2016-ból.

Hirdetés
Cikk archívum...